måndag 19 november 2007

Fü schämms (ungefär "spank you" på vanlig svenska)

Fy mig, från och med nu ska jag skriva så fort jag är inne på datan, (då kommer det se ut som om jag aldrig är inne men man kan ju låstats...)

Är genomförkyld, halva (rimmar på kalva, vilket är skallig på spanska) förra veckan lät jag som Lindsay Lohan och nu har viruset fortplantat sig ordentligt. Var inte uttagen till matchen i lördags men jag var där och fick se en 7helvetes match. Nu var det inte så att det var vi som vann men Täby var grymma och när 40 minuter hade gått stod i princip alla o asgarva. Eller så var det bara jag och Z som skratta...nee D garva också:D Nu undrar nog den stackare som läser detta hur det gick? Joo Reinfeldts undersåtar vann men förtjänta 12-1! Vad har hänt mer? Jag förstörde ett bord när jag fick för mig att elda tepåsar, det blev svart på ett ganska stort ställe. Imorrn är det träning så jag går väl till farmor och kan då inte skriva något. Inte för att jag tror att nån läser det här men iaf...

Citat:

Hockeyproffset berättar allt om olyckan- "Jag kommer inte ihåg nånting", Expressen

Inga kommentarer: