måndag 6 juni 2011

I'm glad that I found you on that last summer day

Blev plötsligt jättesugen på att tatuera mig efter sommaren (hej mamma!) men jag vet fortfarande inte vilken text jag i sådana fall skulle välja och jag har ingen större lust att göra det bara för att. Den som jag hade på engelska blev ganska trist på originallatin och en annan jag funtar på är lite för lång för att ha i nacken. Ja, underarmen kan vara snyggt men jag är konstant, jämt och ständigt livrädd för att jag ska få skit för det senare i livet, typ missade jobb (i och för sig ska jag starta eget och revolutionera inom branschen för idrottspsykologi men in case liksom...). Uähhh på mitt humör ju nu alltså.

3 kommentarer:

mamma sa...

HEJ FANNY.... Jag ser dig...

Phanny sa...

Inte längre, mitt rum är för stökigt för att se igenom...

mamma sa...

prutt prutt lilla trollunge