onsdag 17 december 2008

Circus lalalala

På väg från musiken möter jag en upprörd Zebbe som säger att om jag får igång den där förbannade motorn med två 600-volts ledare, ja då jävlar. Går till NO:n och vem får det att fungera om inte proffset själv? Ni behöver inte veta att jag var med Ramin men idag gjorde vi faktiskt lika mycket (förutom att han fick gå och hämta allt material). Filmar när motorn snurrar som en galning och mms:ar Zebbe fort som attan. Han blev sur. Kanske för att jag skrek "IN YOUR FACE!" mitt i filmsnutten?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jaja... de va säkert ramin som gjorde allt. Dessutom gjorde jag allt rätt men de va något som gick snett. Olle fattade inte heller va som var fel!

Anonym sa...

Nej men Olle är från Linköping och det blir ju inte bättre av att han bor i Norrköping. Detta tillsammans med att du bor i ett stort scoutområde med alldeles för många ljusslingor på huset gör väl inte saken lättare...

Anonym sa...

God Jul och Gott Nytt År! =)