onsdag 5 maj 2010

Lättnad

Vi hade oral test med Mr. Scotland i dag (hihi, jag var tvungen att skriva så) och jag har aldrig känt mig så lost inför ett prov. För det första för att jag skulle vara med Andrea och Doruk (och Jesper men han fick byta grupp), för det andra att de båda hade pluggat som galningar och inte jag och för det tredje för att jag fick en black freeze (black out+brainfreeze) precis innan vi skulle gå in. Meeeeeeen, tack vare våra telepatiska tankeläsarförmågor genom vilka vi hjälpte varandra med svaren blev vi lärarens första grupp där alla klarat alla frågor och fått MVG (och han har två naturklasser, SLÅ DEN DU)!

(Förlåt för alla parenteser, jag vet att det är hemskt.)

7 kommentarer:

det du... sa...

MERA BILDER FANNY!!!

Maja sa...

håller med den under, mera bilder!

Erik sa...

ja men verkligen! More bilder! :D

Maja (igen) sa...

menade såklart över! h3h3

Phanny sa...

Det är inte lätt att vara schizo va? Men ja, jag ska försöka.

Erik igen då sa...

Hoppas jag verkligen! :)

Anonym sa...

Du äcklar mig.