söndag 31 oktober 2010

Post-shopping mode

Jag antar att de flesta av er tror att rubriken innebär att jag handlad kläder på postorder men det är fel, fel, fel, fel. Tänk English. Think inglés. Piensa engelska. Fy satan vad mycket folk det varr på IKEA och återigen- VAD I HELVETE ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK? VARFÖR I HELA HIMMELEN TAR man MED SIG ALLA FYRA BARNEN? Åhh jag blir galen. Söndag innan höstlov, helg efter löning och dåligt väder. Hallååå, tänk lite. Vi har i alla fall köpt säng nu, och massa annat som borde komma när som helst. Mellan halv sex och tio sa de på Bring, det är nu. Ni får bilder senare, I pråmiss. Efter äventyret bland alla skrikande barn bland lagerhyllorna åkte vi hem för att en timme senare gå till Solna Centrum. Mamma! Jag köpte vinterskor fast jag vet inte om jag tycker om dem eller inte! Jag tänkte att jag har ju faktiskt skinnstövlar så varför inte vara lite våghalsig och köpa något som verkligen inte är jag men som såklart kommer sitta på alla andras fötter i vinter? Jag är ju en sådan där som lär mig tycka om trendiga grejer ett halvår efter alla andra så jag tvingar mig liksom till att köpa saker i förväg för att sedan lära mig tycka om dem. På väg hem blev vi eskorterade av polisen för att inte bli ihjälslagna av Elfsborgsfansen. Typ. Huset ligger ju ett kvarter bakom Norra Stå så om vi stänger av allt ljud under den kommande timmen så hör vi om AIK gör mål. Och Elfsborg också för den delen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om stövlarna inte var i skinn va var de gjorda av?? Plast?
Ge mig mina pengar tillbaka...
PUSS Mamma o Tuva

Fanny sa...

Jo men de var ju i skinn pucko, men det var inte STÖVLAR- see the difference? Glöm det, jag ska mjölka dig på pengar i alla fall ett par år till...