måndag 12 oktober 2009

Ang. "tävlingen"

Hörrni, det är inte tävling om det bara är en person som deltar och jag vet med stöd av pålitliga källor att det definitivt har varit fler än en som läst just det inlägget.
Men men, sånt är livet. Frågan var alltså hur många muffinsformar ni tror att jag kan få in i näsan samtidigt och eftersom att Teresia var den enda med hjärta nog att svara tycker jag att hon vann tävlingen storstilat! Även om det inte var rätt svar. Dock måste jag erkänna att hennes motivering till sitt svar tog priset. "Bara för att du är du kanske man ska satsa på dubbelt?". Dagens sanning indeed.
Sååå, svaret på hur många muffinsformar jag får in i näsan är *dumdumdumdumdudmdum*- och nu blir det reklam!

Nej jag skoja bara (nähä...), här kommer svaret:



Nu syns inte mina krystade försök till siffror över varje papper men jag kan säga att det är sex stycken, tre i varje näsborre.

Var vänliga återkom när ni slagit det.

Inga kommentarer: