torsdag 25 november 2010

Inga sex inlägg här inte

Tänk vad lustigt (fint ord?) det hade varit om jag sammanskrivit sex inlägg. Mihi. Alltså fan hörrni, jag som hade så jävla mycket material hit idag och så slutar det med att jag får tillgång till en data först klockan tio på kvällen. En grej jag kan dela med mig av var Fridas sms, helt från ingenstans. Det stod att läsa att när hon och jag har gått ut gymnasiet och hon inte kommit in på juridik, ja då ska vi klättra till base camp på Mount Everest istället för att göra som alla andra och "leva livet och åka till Australien och ligga på en strand". Idén utvecklades sedan till att vi ska skriva en bok om äventyret och tjäna fett med pengar- Mount Everest med Hunterstövlar och Ralph Lauren-piké. Tro dock inte att vi ska bära väskorna själva, nej det får kineserna som kostar fem spänn om dagen göra åt oss.