Underhållning: Att läsa damlagets fyllestatusar på Facebook från lagfesten igår.
SMS: Fick jag till mitt mobila bredband från Tele2 som sa att jag har använt 90% av datavolymen jag får använda den här månaden. Fråga mig inte när det fylls på med nytt igen för jag är fortfarande chockad över att ens ha kommit upp i de tiderna.
Måste: Städa städa städa innan gästerna kommer.
3 kommentarer:
Jag fick också ett sånt sms! hahaha :)
Hahaha grymt ju! :D
Hej Fanny,
Vi har haft ett generellt tekniskt fel med strypningstjänsten gällande mobiltelefoni med surfpaket och mobilt bredband. Tjänsten fungerar på det sättet att om man har en begränsning i mängden datatrafik så får man alltid ett SMS när man uppnått 90 % av förbrukningen för att man ska blli medveten om detta. I och med att vi haft problem med strypningstjänsten har detta SMS skickats ut till alla med mobilsurf eller mobilt bredband. Problemet löstes under gårdagen och samtliga kunder som blivit strypta felaktigt har återställts eller ligger för återställning. De som endast ligger för återställning kommer bli klara under dagen. Ett tips om din surftrafik inte fungerar är att testa starta om telefonen och fungerar inte detta behöver du avvakta till kvällen.
Detta är givetvis väldigt tråkigt när det uppstår tekniska fel och vi beklagar om detta gett dig problem. Samtliga kunder som ringde in till oss efter felet uppdagades meddelades om detta samt att vår kundservice tog bort strypningstjänsten för dem som önskade detta.
Med vänliga hälsningar
Michaela Lindell, Tele2.
michaela.lindell@tele2.com
Skicka en kommentar