söndag 12 december 2010

Where did the money go?

Jag köpte juleklappar idag, 1200 fattigare och fyra personer till att köpa till. Men det är det värt, speciellt när man köper några till sig själv. Åhh sådant gillar jag, den här gången blev det nya hörlurar och mango body scrub från The Body Shop. Köpte dessutom århundradets groteskaste kombinationer av presentpapper och snöre. 80-talet är temat för denna jul säger jag bara. OCH VET NI! Jag har blivit fett tråkig! Jag tycker inte längre att det är värt pengarna att köpa en t-shirt för 300 spänn- jag har alltså blivit ekonomisk högst ofrivilligt och det är skittrist! Fuck my life det är inte kul att gå i affärer längre. Haha jag förstår hur fånig jag låter men det är uppriktigt sagt jävligt mossigt att hela tiden gå och tänka "nää den är för dyr" när man har pengar. Huh, inte hälsosamt.

Nu ska jag slå in julklappar.

Inga kommentarer: