söndag 25 september 2011

Kom igen Faanny

Nu ska jag skärpa mig. Nu ska jag blåsa liv i den här bloggen igen. Det är ganska kul, under hela våren skrev jag mer än jag någonsin gjort och tänkte att de där 1000 inläggen på ett år skulle bli en baggis. Sedan kom sommaren, den underbara sommaren då det hände så mycket mer än vad som skrevs ner. Nu är det ju höst, men min hjärna är kvar i sommar-mode:t. Därav min fantastiska uppdatering. Men ja, here we go again. Mest för att jag ska komma ihåg vad jag ska skriva i min årssummering i december. Var på Josh Groban i fredags. Herre-jefla-gud, nu kan jag dö lycklig. Så, det var i princip det som var värt att anteckna. Jag har blivit blodgivare också! Väntar spänt på brevet med beskedet att jag har malaria eller något annat trevligt.

Vill ni ha bilder så skaffar ni Instagram och följer Plasthalvfinnen, men bara för att jag är så schyrre så får ni två här nedan också. Dessa ska då alltså inhandlas i veckan.

Jag kommer se ut som en dementor i den där luvan. Som jag har längtat! Jackan är dessutom blå och inte svart.

Inga kommentarer: