torsdag 22 november 2007

2-1:D

Hej hopp igen, skulle ha skrivit igår när jag kom hem men internet funka inte. Igår var det dags för första spanska lektionen med nya gruppen, jag o Kalle körde hänga gubbe på tavlan då vi vunnit en tävling på 5 minuter (dem andra behövde ca: 50 minuter på sig:D) Men Kataríína från Gbg tyckte att det spåra ur... haha råkade dra med mig Agnes, ordet var binikemask;P På väg hem till farmor stannade jag för ett depot-stopp (stavas det så? Sånt man har i F1 iaf) hos mormor och tryckte i mig diverse saker- två sockerkaksskivor, två mandariner, två ischoklad, en glass, en lite skål med stekt potatis och två tuggummin. Gick efter det till farmor och åt en bulle... Efter maten råkade jag somna i hennes säng och vaknade typ 18.30. Skojterna började 7 men sopan Stenberg var inte där. Far min kom lagom till 9 och sportradion skruvades upp på högsta volym. Kollade klart på matchen hemma och fick se Sverige vinna Lett. Vaknade imorse och hade värsta ångsten. För det första vad det som bekant kolsvart ute och för det andra har jag fortfarande ont i käken sedan igår. Skulle dra på mig ett par onödigt tighta byxor och råkade tappa greppet om liningen så att handen flög med en jävla fart upp på höger käke:( Kan varken tugga eller göra fula miner nu... Är nu i skolan och får som vanligt höra att jag är negativ till allt och alla, sa att det känns skumt att vi ska ha tyskar hemma hos oss i vecka i maj som vi knappt känner. Och säger man så är man negativ... Har matte- prov i eftermiddag och efter skolan är det konfa och träning. Vad hungrig jag är. Och kaffesugen. Nu sa Ida "toilet" och Adde har Emo-strumpor på händerna. Vilket liv man lever...

Citat:
"Könssjukdomar är som pokémons, man är inte tuff förrän man har alla"

Inga kommentarer: