tisdag 20 november 2007

Knöligt

Har precis tränat och det gick väl bra antar jag. Eller nee, det va ganska rörigt:/ Laddade nyss ner lite fler låtar, Umbrella- Vanilla Sky och My cool- Adam Tensta. Umbrella är inget annat än en seriös parodi av Rihanna :) Kan inte sluta tänka på när Kalle sjunger "Under mitt paraplyy, yy, yy,y,y,y..." haha humor. Joo igår när jag var uttråkad här hemma så kom jag på att jag skulle skoja lite med Ida. Skrev ut en bild från i sommras på henne när hon garvar så fult som bara hon kan och la den i ett kuvert. Jag skulle ha lagt brevet i hennes skåp då jag trodde att hon inte skulle va i skolan, men se så fel jag hade. När jag kom från lunchen såg jag henne sitta på en bänk med sina homiesar. På kuvertet skrev jag att det var en liten välkommen-tillbaka-present efter två veckors prao och två dagars förkylning.Jag skrev att jag var oseriös men när jag pickade henne på ryggen och undra om den (brevet) var bra fick jag världens kram och hon var typ helt till sig i trasorna:D Nu vet ni det också...
Snart kommer ni även veta att jag missa Ugly Betty idag. Det är så dumt att tisdags träningen är mellan 8 & 9, då är ju Ugly Betty:( Imorron är det scouter som vanligt mellan 7 & 9 och vad händer just då på tv3? Pappa ska messa mig om resultaten;)

Citat:
-Jag har inget emot musik som utövas inne, bara den inövas ute, okänd

1 kommentar:

I sa...

Fan va stolt jag är över den där bilden. Att jag kan va så snygg asså.