onsdag 28 november 2007

Ovnad!!! (Owned)

Haha pappa nu blev du ägd, för en stund sedan satt jag framför tv:n (var annars?) och då sa speaker på 6:an dem magiska orden- Nu det vi alla har väntat på, jaa det vill säga vi som visste om det, kommer det allra sista avsnittet av Stargate SG1- Njut!
Japp, jag kommer njuta:) Äntligen kommer pappa göra något annat än o kolla på den där infernaliskt dåliga serien så fort han har lite tid över. Inte för att jag missunnar honom den tiden han har chans att ta det lugnt med tanke på att han jobbar häcken av sig, men just den serien... nja... Nu blir det väl Cops eller Discovery för hela slanten men det é lugnt. Just nu ska jag egentligen göra lite läxor, typ en lite försenad No-labbrapport men så blev det tydligen inte. Fick VG på matteprovet och det var väl det jag hade förväntat mig, visste att jag inte skulle få MVG (gjorde inte den uppgiften, men hur jag däremot kunde få rätt på den innan kommer jag aldrig förstå...)- hade haft alla rätt om jag inte skrivit kvadrat istället för rektangel, suck. Behöver inte heller göra om So-provet, vilket inte var så oväntat (missförstå mig rätt). Ohh precis nu börjar matchen Sverige-Danmark (damfotboll) ;) Måste läsa Harry Potter oxå, alla har typ läst ut den och bara för det ligger jag på sid.47 eller nåt... Inga scouter ikväll, Ida var tvingad att öva på en konsert med klassen och var fly förbannad över det, Jempa skulle jobba så då hade det bara blivit jag, Alex och barna hennes så vi ställde in. Jaa det är väl det som hänt hittills...

Citat:
- Känn mitt vrede och hat!, jag såklart (vem annars?) Skulle säga hat först men det blev vrede...

Joo juste kolla in http://www.blondinbella.se/ , värt att se...

Inga kommentarer: