onsdag 26 oktober 2011

Hipp hipp hurra

Igår fyllde Muminmamman 46 och idag fyller pappa 48. Det är nästan 50, något jag är jävligt kvick att påpeka varje gång jag får (eller skapar) ett tillfälle.

Om en vecka är jag i Costa Rica. Om två veckor är jag i Costa Rica. Om tre veckor är jag fortfarande sjukt jet-lagged. Men först ska jag hinna med att överleva stressen just nu. Det roliga är dock att jag inte känner mig ett dugg stressad, trots explosion i ansiktet, bröstsmärtor och huvudvärk. Det får gärna kännas fysiskt, så länge jag slipper den mentala biten. Jag har nog vant mig och jag RÅDIGGAR det!

1 kommentar:

Grey sa...

DU! eftersom du läser latin så skulle jag behöva ha hjälp med en sak. Jag skulle behöva ha en mening översatt från engelska till latin om du nu är villig att göra det^^
Anyways så lyder meningen: Immortal is the spirit of man.
Skulle var asschyst om du kunde göra det :)