lördag 22 oktober 2011

Skööön

Är på vuxenkalas, så jävla skön i huvudet.

7 kommentarer:

Grey sa...

"så jävla skön i huvudet" är det i det här fallet ett synonym för att vara toppad?...haha jag kunde fan inte låta bli xD

Fanny sa...

VEM ÄR DU? VEM ÄR GREY? JAG FÅR KRUPPPPPP!

Grey sa...

Vill du verkligen veta de ?

Cicci sa...

Uppdateraaa Fännyy :D Jag vill också veta vem Grey är haha!

Fanny sa...

Jag tror att det är Olof. Det är mitt slutgiltiga svar.

Grey sa...

Haha, Cicci: vi har aldrig träffats och jag tvivlar väldigt starkt på att du vet vem jag är även om jag hade berättat de ^^
Fanny jag är inte Olof unge eller vad han nu heter, jag läser din blogg för att den är intressant men jag tvivlar på att du hade fortsatt att snacka med mig om jag sagt vem jag är,eller inte. Vem vet

Grey sa...

Eller "snackar" och snackar men ja du förstår :)