söndag 11 december 2011

Årskrönika

Förra året tänkte jag haka på trenden och skriva en sammanfattning av året här i bloggen. Sedan kom jag på att nej, mitt 2010 var ju faktiskt ett jävla skitår så det kändes onödigt att lägga ner någon energi på. På nyårsafton bestämde jag mig därför för att 2011 skulle bli det bästa året i mitt liv, så att jag skulle kunna skriva om det på bloggen. Typ, kanske inte riktigt bara därför, men lite. Till skillnad från löftet att skriva 1000 inlägg (som jag var på god väg mot fram till ungefär maj) har jag dock lyckats hålla det- det här har fan varit det bästa året i mitt liv, trots motgångar som jag aldrig kunnat tänka mig för ett år sedan. Det, mina vänner, är värt en årssammanfattning.

Så, snart kommer januari-inlägget, med bilder och hela karusellen!

Inga kommentarer: