söndag 8 januari 2012

Augusti 2011


Fired August off med att vakna upp i och spendera mitt livs bästa resa i världens vackraste stad. Dolce far tutto- the sweet in doing everything, blev ledorden och jag är så glad att just en sådan resa blev min första egna. Inledde min comeback-säsong med ännu en ihopslagning och jag var nog en av få som hade en positiv inställning. Vardagen kom igång med buller och bång, möten hit och möten dit, och jobb varvades med matcher (efter 237 dagars väntan, den ni!). Träffade småtjejerna jag blivit hjälptränare för och hade ner-cab:ade road trips över hela Stockholmsområdet till diverse matcher. Gick på ett fantastiskt bröllop, catchade up och tog igen en halv jävla sommar med Emma vid jag vet inte hur många tillfällen, försökte boka tatueringstid till Jennie, stod under Skanstullsbron och funkisarbetade på Midnattsloppet, började förbereda mig medicinskt inför Costa Rica-resan och kickade igång mitt sista år på gymnasiet. Tråkigt nog blev välkomnandet tillbaka inte speciellt trevligt, något som förföljde mig i flera jävla månader. Uppbackningen jag fick av alla var dock enorm, fan vad tacksam jag var. Min höst som House Captain för King House skulle inte få förstöras, så var det bara.









2 kommentarer:

. sa...

Du glömde min födelsedag...

. sa...

Haha det gjorde jag säkert, jag sammanfattar ju bara det jag kan läsa i arkivet och i augusti bloggade jag inte speciellt mycket.