onsdag 19 december 2007

Allsång på Kvarnberget

Fick idag veta att jag har VG i NO och MVG i spanska. Idrott och slöjd vet jag inte än men det känns som VG där med, även om jag tycker att jag ska ha MVG i gympa men det kommer nog ingen få (inte för att vi är dåliga utan för att han har skumma kriterier) Alltså blir det typ 6 VG:n och 2 MVG:n. Inte nöjd...
Har börjat med allsång i klassen, alla sjunger till nån dålig låt på någons mobil, idag var det pokémon:) Sista dagen i skolan imorrn och sista dagen vi träffar Philip på ett halvår, den skithögen ska bo på Bali till i Juli. Han hinner ju iof hälsa på oss men det tror jag inte han kommer... Börjar kl.8 imorrn bitti- då blir det samma julspel som förra året och efter det ska det sjungas Singstar och ätas tårta i klassrummet. Kan alltså räkna med att bli utskrattad efter det, är nämligen befriad från både takt och ton. Sista juklapparna skall inhandlas med mor senare på dagen, åker till nacka forum och har sista träningen före jul vid sju.

Citat:
- Terminer, lov, terminer, lov, ända tills vi slutar skolan. Och sedan arbete, arbete, arbete, ända tills vi dör, C.S. Lewis

Inga kommentarer: