lördag 29 september 2007

Jobbigt värre...


Vart ska jag börja idag då?

Jag kan säga att vädret är så pissigt det kan bli, eller så kan jag säga att jag drömde värsta mardrömmen i natt- jag träffade Carola! Iof tappade hon tänderna även i drömmen så sådär värst hemskt var det ju inte.

Igår kväll fick jag ännu en av mina underliga idéer, tänk om alla ser världens färger på olika sätt. Det som jag lärt mig kallas blått kanske ses som mitt röda i nån annans ögon, men att dem lärt sig att det heter blått... Nu kanske ni fattar vilket jobbigt liv jag lever som alltid kommer på sånna dumheter. Sedan var det nåt mer jag kom på...hmm... ähh det kommer väl tillbaka nån gång. Den där fula kompisen på bilden kom med en av sina toppen idéer igen imorse, efter varje blogg-inlägg hon skriver ska hon lägga till ett ordspråk. Då ville ju inte jag va sämre så nu ska jag lägga in ett skönt citat varje gång jag skrivit. Nej nu sitter jag här och kliar mig i huvudet igen efter något som kan skrivas men lik förbannat så kommer ingenting fram. Skriver mer sen.


Dagens citat: Jag är för dödsstraff, då får alla en andra chans- ex-skalliga fröken Spears.

Inga kommentarer: