lördag 29 september 2007

Om man får bajsa bakom kiosker när man é alkis kan du ge dig fan på att jag ska bli en!

Hahahaha var precis hos farmor och tog en snabb fika (eller... jaa... jag låg i hennes säng och kolla på tv). När vi svängt ut från "innergården" så ser vi en alkis stå med ryggen imot Hästhagskiosken med byxorna nere, självklart hade han en cigg i mun. Plötsligt tar han fram ett papper som han för mot sin bakdel men då han inte verkar komma åt och torka så drar han upp tröjan och DÄR, där var hans halvt stående sak som dinglade glatt. Gissa om vi garva XD! Haha han såg helt oberörd ut, visserligen en aning packad men det var ju tur att han var det.
<---Om ni tänker er denna bild utan toan och med en tröja på fyllot så var det ungfär så det såg ut.
På vägen hem hamnade vi i en disskusion om min låsatsmamma var matrealistisk eller inte-här har ni ett nytt citat-:
-Jag är inte matrealistisk jag är bara lite excentristisk (excentrisk)
Jag och min far skratta som tokar!

Inga kommentarer: