fredag 28 september 2007


Nu känns det som om jag måste skriva nåt igen, vad jobbigt. Egentligen tror jag inte att det är speciellt många som kommer läsa min blogg så det kanske inte gör nåt om man inte alltid skriver? Kan ju säga att allt går fint här i livet men att jag kanske ligger en aning efter i svenskan i skolan, skulle ha läst klart en bok och skrivit en recention tills för två veckor sen men jag har fortfarande 100 sidor kvar... aja jag lyckas på nåt sett alltid klara mig :D Kan ju säga att man inte ska läsa den där förbannade "Fyren" om man inte gillar långsökta böcker. Fick tillbaka engelska-provet idag och det gick ganska bra- 125/134 men jag var ju inte bäst så det var lite dumt. Det är faktiskt ganska mycket man stör sig på här i världen, inte bara att man inte är bäst, det stör mig äckligt mycket att friidrottssäsongen är slut, att man sällan ser bra ut i håret, urusla domare (tänk Peter Fröjdfält) och finnar (asså inte Finnar, dem är rätt sköna speciellt när dem är fullaXD Dessutom är jag plasthalvfinne då min låsatsmamma är från Åbo) Nu slår idétorkan till igen så jag får väl skriva om jag kommer på nåt.

Inga kommentarer: