söndag 30 september 2007

Ännu jobbigare...

Nu har jag vart på min dagliga shoppingtur (nee så bra är det inte men man kan ju önska) med Muminmamman och farmor. Vi skulla ha hämtat farmor runt tolv men T är ju lite tidsoptimistisk så vi kom väl inte iväg förrän tio i. Iaf så kom vi fram till gallerian helskinnade och började kolla efter något man kunde köpa. Inne på HM hittade jag en naturvit verision av min kofta men självklart fanns den bara i medium, så det blev det ingenting av. En stund tidigare hade vi vart inne på Gina Tricot och börjat prata om knästrumpor, och bara för det så hittade T ett par gräddiga, höga fina strumpor åt mig. Dem blev köpta och då hittade vi även ett par shorts på JC. Jag har letat efter shorts hela, lååånga sommaren men egentligen inte vart så intresserad av att hitta nåra men nu när vintern är i antågande så hittar man ett par på en gång. Jag kom hem med både strumpbyxor och ny deo också som tur var. Men det värsta var när vi var inne på Vila. En gammal (eller kanske inte) kvinna hade samma kofta på sig som jag men den satt bra mycket bättre på mig, hennes var för stor och pösig så hon såg äldre ut än vad hon förmodligen var. Skriver mer sen om jag kommer på nåt.

Citat: Politiker är som krokodiler, stora i käften men saknar öron- Bert Karlsson

Inga kommentarer: