lördag 8 maj 2010

Här kommer det, sluta tjata

Jag måste erkänna en sak Elin, du är nog den människa som gjort det allra sämsta första intrycket på mig. Ditt svar "Ähh ni vet det vanliga, dricka saft och äta bullar." på frågan om vad du skulle göra samma kväll som vi började ettan kändes...lite fel. Men vet du, det är chill. Nu vet jag att du super som ett svin på helgerna och det är fine för mig, det beror ju på att du var extremt blyg som barn. Alkoholen är din vän, precis som klamydian. Nej fan, det är inte lätt att vara Huddingebarn. Jag känner mig dessutom sjukt cool som känner en av de sju personer av 1000 sökande (typ) som fick börja jobba på Grönan redan första helgen, tack för den känslan. Du är småkåt på svenskaläraren och besatt av you-know-who, which freaks me out. But hey girl, trots alla dina deffekter är det något som säger mig att vi kommer ha jävlans kul under de kommande två åren, till den dagen vi tar studenten och du dör av alkoholförgiftning i ett dike. Åhh, ljuva tanke. Men jag är fortfarande förbannad på dig för att jag inte fick någon t-shirt igår, glöm inte det.

Men nää hörri, jag tror faktiskt inte att Elin har klamydia (än), däremot är hon jävligt charmig när man har kommit över det där med "saft och bullar".

Inga kommentarer: