tisdag 4 maj 2010

Kan du bräcka detta?

Jag vill att du kommenterar och skriver upp varje sak om du kan bräcka det jag strax kommer skriva, det är nämligen på väg att bräcka mig men är tyvärr oförmögen att skriva det själv:
  • Muntligt prov i politic- imorgon.
  • Art project- deadline torsdag.
  • Ha läst ut romanen- måndag v.19.
  • Hunnit förbereda inför in-class essay- måndag v.19.
  • In-class essay- tisdag v.19.
  • Förbereda inför Nationella- tisdag v.19.
  • Nationella i Matte A- onsdag v.19.
  • Hunnit fixa en kompletterande planering till ledarutbildningen- deadline onsdag v.19.
  • Åka på jävla Ska'ut/missa Viking Line-cup- helgen v.19.
  • Ha skrivit 7 reading logs- måndag v.20.
  • Förbereda inför essä-skrivning- måndag v.20.
  • Svenska-essä- tisdag v.20.
  • Muntlig presentation i spanska- tisdag v.20
  • Matteprov- tisdag v.20.
  • Eventuellt ha planerat och förberett en book-presentation- v.20.
  • Förbereda inför Nationella- torsdag v.20.
  • Nationella i Matte A- fredag v.20.
  • Civics news analysis- måndag v.21.

Okej, nu kanske det inte såg så mycket ut som det lät som i mitt huvud men om man tar med i räkningen att jag är sjukt ineffektiv och dessutom måste sova blir det tight. Vi snackar om tre sketna veckor.

2 kommentarer:

horan i din klass sa...

att hon tackar för ångesten. plus att hon undrar varfan hennes inlägg är.

Phanny sa...

Inlägget kommer! HerreGUD, dagens ungdomar...