onsdag 19 maj 2010

Tack för påminnelsen haha

Man vet att man borde blogga när det första man får höra i korridoren är "Vad fan hände med bloggningen då?!". Ja du Evelina, som jag sa- när man har massa läxor är bloggen en fantastisk sak att lägga ner sin tid på men om man som just nu har det lite halvlugnt på skolfronten så känns bloggen ganska...tidskrävande. Kaaaaaass ursäkt, japp!
Det är svårt ska ni veta, med så många idéer till inlägg som jag samlat på mig sedan i förrigår vette fan vilken ände jag ska starta i. Lösningen är att jag inte tar tag i saken alls, det fungerar alltid. That's how I roll liksom.

3 kommentarer:

Evelina sa...

Haha du är så söt du, Fanny :) Fast jag förstår vad du menar! Skriv när du vill, dina inlägg är värda väntan :D <3

Phanny sa...

Hahaha tack Evelina! När det känns så där jävligt segt så ska jag tänka på dig och blogga så fingrarna förblöder! :D <3

Evelina sa...

Hahaha that's the way to do it! <3