lördag 8 maj 2010

Heeelg

Jag vet att jag är sämre än Emma på att uppdatera men jag har mina anledningar. Att de sedan inte är något vidare bra behöver vi inte prata om. Igår var det ju som sagt mongo-dag i skolan, food fair, dramaungar på scen och prickar från en spritpenna över hela bordet. Vid sju var det Jennie-Pennie och AC som stod för underhållningen och efter det...ja, efter det var det en wannabe-spökspårning ute vid Skeviksgrotta. Vi traskade ju i och för sig runt i hela området men starten och korven efteråt var i grottan. Jag orkar inte förklara och ni orkar inte läsa så undrar ni något mer kan ni fråga på Facebook, varför ni nu skulle ha så tråkiga liv att ni skulle göra det. Jag lovar att jag lägger upp några roliga bilder på mig och Ida när de kommer upp på Facebook.

I dag är det lunchmöte på agendan och sedan blir det eventuellt en fikafikafika med Jennie.

Inga kommentarer: