söndag 23 maj 2010

Lusta tänkte jag skriva

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"Varenda av dina tankar är verkliga ting- en kraft" Prentice Mulford (1834-1891).
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Sensorbandet till min pulsklocka.
3. Vad var det senaste du såg på tv?

Nyheterna i går morse.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
14.36.
5. Bortsett från datorn, vad gör du just nu?
Hyperventilerar in doften från köket och väntar på att åskan ska slå ner i mobila bredbandet.
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
I går kväll vid halv tolv, gick hem från bussen.
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
En sida i Populär Historia.
8. Vad har du på dig?
Shorts och linne. Porr.
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Oj jag drömde om allt och alla i natt! Bland annat Zebbe som av någon anledning inte ville köra hem mig i spöregnet. Den jäveln.
10. När skrattade du senast?
I morse. Skrattade med stort S gjorde jag igår kväll.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Hyllor, spegel, konst, färg.
12. Har du sett något konstigt på sistone?

Mamma kom in i rummet för en stund sedan.
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Knivig.
14. Vilken var den senaste film du såg?
Last Song.
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Lycka. Det kan köpas för pengar.
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag...hmm...vette fan alltså. Jag får sluta prata så mycket. Jo, med tanke på det- jag brukade säga till mig själv att vara tyst när jag var liten.
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Farlig fråga.
18. Tycker du om att dansa?

HAHAHAHA! Lustigkurre där...
19. George Bush?
Är från början från Värmland.
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Jag skulle behöva få jävligt många barn för att kunna använda alla namn på listan och det har jga ingen vidare lust med.
22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Temporärt- why not. Permanent- aldrig. Finns inget bättre land än Sverige när det kommer till kritan.
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
"Told you so!"
24. Hur gör man för att ragga på dig?
Berättar något för mig som jag inte redan vet. As simple as that. Typ.
25. Vad använder du på läpparna?
Rosebud och Estee Lauder.
26. Vad har du för färg på dina kuddar?
Nu? Vit, vit-röd-randig, vit-röd-blå och vit-röd-blå igen.
27. När var du senast utomlands?
Öhh...Finland över nyår?
28. Vem var den senaste som skrev till dig på msn?

Som skrev till mig? Emma imorse.
29. När steg du upp imorse?
När frukosten var klar. Tidpunkt oväsentlig.
30. Har du någonsin använt lunarstorm?
Faktiskt inte, jag var inte cool på den tiden.
31. När fick du senast ett SMS?

14.26 av Fredde.
32. Vad ska du göra ikväll?

Åka till pappa.

2 kommentarer:

Frida Holm sa...

skulle bra gärna vilja se dem där kuddarna, verkar snygga!

Phanny sa...

Hahaha!