söndag 24 juli 2011

Fanny 2.0

Slog slag i saken och köpte mig en byxdress från Mango idag, blommig är den. HAHA! Ser skitkul ut, ska ha den på söndag i Vatikanen så Påven får skratta lite. Han verkar inte lika munter som Johannes Paulus II gjorde, kan nog göra honom gott. Köpte dessutom en blus från MQ/Zoul (heja medlemsrabatter), två vita linnen från HM (heja mig som handlar där), två armband från Bijou Brigitte samt en halv-poncho från Åhléns. Inte en enda sak var på rea, sa ju att jag är världens sämsta rea-shoppare. Fast fan vad jag har tjänat pengar idag, så jävla mycket saker jag inte köpte, här snackar vi ekonomisk självdisciplin. Och som grädden på moset har jag överkommit min klämmas-under-bommen-på-Nacka-Forum-parkeringen-oro, fick nästan en ovation av Marika när vi körde ut.

Mina myggbett på foten är inte nådiga.

Inga kommentarer: