lördag 16 juli 2011

Post Potter Depression

Här kommer då fortsättningen på mitt deppiga nu-är-allt-roligt-förbi-och-jag-måste-vänta-i-hela-två-veckor-på-att-få-åka-till-Rom-inlägg. Avslutade min Super Sweet 18 med att gänga ihop gamla klassen och i vanlig ordning se den nya Harry Potter. Förstår ni hur mycket värre min tillfälliga depression blev efter det? Min barndom sa tack och adjö med den absolut bästa filmen hittills. Bestämde oss för att dränka våra sorger med lite laglig alkohol på Hellströms och väl där fick vi napp. Envis fisk må jag säga, still struggling.

Det var väl vad jag hade att komma med. Tack för i dag, slut för i dag.

6 kommentarer:

Grey sa...

När åker ni till Rom och hur länge stannar ni ? :P

Phanny sa...

Nu får jag dåliga vibbar efter att ha sett filmen Taken för inte allt för länge sedan men vi åker den 31:a och stannar till den 4:e :)

Grey sa...

Haha, var filmen så bra ? förstår att när väl historien tar slut såvill man bara ha mer och lämnar ett tomrum som aldrig kan fyllas :(
Ahh nice, trodde att ni skulle stanna längre ^^ hur va födelsedagen då förutom slutet på Potters äventyr ? blev ni fullla på slutet eller ? ;)

Grey sa...

Haha jag insåg precis att jag set fel på din kommentar >< visar väl bara hur vaken jag är och hur lite sömn jag får om nätterna :P Har själv sett Taken men något sånt scenario blir det inte, ni är way för strukturerade för det må jag säga :)

Phanny sa...

Alltså nu blir jag lite rädd. Men ja, filmen var grym och nej, så jädrans fulla var vi inte.

Grey sa...

Ta det lungt, häng inte med några ni inte känner helt enkelt så löser sig allt :) men hoppas ni hade kul iaf :)