torsdag 14 juli 2011

It's over now

Helt underbart firande med underbara vänner. Rib-båt, picknick i solen, trerättersmiddag, tal, sång, fantastiska presenter, promenad runt Haga i solnedgången, otömda minibarer på rummen och frukost i solen med Brunnsviken i bakgrunden.

Precis som det skulle vara, bättre än vad jag planerade.

I ett halvår är det fem saker som snurrat i mitt huvud.
Planering av alla resor.
Mitt trasiga knä.
Tanken på att fylla 18.
Körkort.
Planering inför mitt firande.

Det första är ingen vidare kul sak och det andra är fortfarande ganska abstrakt i mitt huvud. Det tredje, fjärde och femte är över. Det tog fyra dagar, efter månader av tankar. Så jävla äckligt och så jävla tomt.

1 kommentar:

Ebba sa...

Svar: Haha ja och så kan du hämta mig! Heheh.. Eller skjutsa hem mig! :D