tisdag 12 juli 2011

Körkort!

Den underbara gårdagen följdes upp av en lika underbar förmiddag. Jag har tagit körkort. Herrejävlar, JAG HAR TAGIT KÖRKORT! Den stress-peak:en jag hade innan jag och min lärare skulle värma upp och åka bort till Trafikverket var fan inte nådig, lika icke-nådig som den mentala urladdningen i bilen på väg tillbaka till Söder. Jag har nog aldrig gråtit av lycka på det sättet, inte ens när jag fick VG i Matte B. Fy fan vad trött jag är, två veckors anspänning som dras ur kroppen så fort att man bara känner sig tom inombords.

Men en sak är säker, jag hade aldrig kunnat hamna på en bättre trafikskola än Södermalms. Helt fantastiskt. Nu ska jag skriva ett omdöme på nätet som de bad mig göra, det ska vara det cheesiest ever.

Som Michelle sa: Äntligen! Efter allt detta tjat i bloggen!

2 kommentarer:

Michelle sa...

alltså herrejösses, jag ryser i hela kroppen! blir så jävla glad för din skull! :D GRATTIS ÅTERIGEN!

Phanny sa...

Hahahaha åhh vad söt du är! Känns som att alla andra är gladare än vad jag är, jag är bara tom och förvirrad :D