lördag 13 september 2008

Allting blir vad man gör det till

På väg till affären:
Taru: Men shit nu glömde jag ju korgen och plånboken, vi får åka hem igen!
Fanny: Den står i baksätet...
I affären:
T: Jaha, vad vill du äta då?
F: Asså måste vi äta någon mat?
T: Men Fanny det är det här har jag sagt till dig sedan du var sju, i åtta år. Då sa jag att vi kunde äta popcorn till middag. Bara du inte blir sjuk, får ont i huvudet eller nåt sånt. Men det finns ju kaffe...
I affären 2:
T: Vad vill du ha då?
F: Jadu jag vet inte...
T: Vill du ha Ben & Jerrys-glass?
F: Jaa!
Vi kommer fram till chipshyllan.
T: Fast du kanske måste ha något sånt här också?
F: Joo...
I kassan:
F: Jag måste fota våran middag och lägga upp på bloggen haha.
T: Nej det gör du inte. Då kanske socialen kommer och placerar dig i fosterhem.
F. Det är sant...

Tänk nu på att Taru är 43 år (fast jag får inte skriva det för hon har inte fyllt än) och helt seriös.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hon är skön hon!^^

Anonym sa...

haha japp