måndag 15 september 2008

Clear!

Bloggar från förbjudet område just nu, skolans datasal nämligen. Halva klassen är här och ingen gör vad de ska, men what the heck- har man chansen att "slippa" ett ämne man ändå inte får betyg i kan man ju lika gärna ta den. Nu låter jag som värsta skolkaren men faktum är att jag aldrig någonsin på nio år har skolkat (nu springer Mathias runt i rummet och jag är så HÄR nära till att slå till honom på käften så att han däckar och vaknar upp först om två timmar), och det säger jag med fläckfritt samvete. Egentligen ville jag ingenting med det här inlägget utan bara låta er få veta att jag inte gått och ramlat ner i något hål.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Varför vill du slå Matte. Det var Fredrik som HS:ade dig!

Anonym sa...

För att Mathias springer runt som om det vore 3: vk och för att skiter totalt i en när man säger till honom!