lördag 27 september 2008

Lurad!

Sitter och kollar på Emmy-galan och kunde för en stund sedan för allt i världen inte förstå om det verkligen var live eller inte. Sesamade (googlades svenska kusin) och får se att jag ännu en gång blivit lurad. Galan hölls för några dagar sedan och hur jag har missat jag vet jag inte.
Åhh vad jag längtar tills ABC:s serie "Samantha Who?!" med Christina Applegate börjar baj thä wej.

Matchen i Högdalen slutade 3-5 och vi gjorde 7/8 mål, inte illa va? Sara och Michelle var syndabockarna. Fråga mig om ni vill ha en detaljerad personbeskrivning av någon av dem, I have smaskig information you know. Två grymt snygga mål av mig en ännu grymmare täckning av målvakten vid första målet han jag också med. Förresten kan ni från och med nu gå med min klubb av inbördes beundran.
Match imorgon så jag ska nog hoppa i säng snart, dvs när kändis-abstinensen lugnat ner sig. Ska köra över en viss spelare i Råsunda så att hon kommer hem med armar och ben i ett knyte...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror att jag behöver en angermanagement-kurs så fort som möjligt och nu när jag vet att du har läst den här kommentaren tycker jag att du åtminstånde kan skriva ett litet hej.

Anonym sa...

Hejsan phaantiiee :D!!

Anonym sa...

detaljerad personbeskrivning ^^,
vad har du för smaskig information om mig funny? ;O

Anonym sa...

det va bara ett självmål btw! ingen stor sak ;D jag och sara ..
vad ska det bli av oss? <3333

Anonym sa...

Jadu, bra fråga. Kanske ska ringa Gubben där uppe, du som är så religös...