måndag 8 september 2008

Apropå ingenting

Varför favoriserar varenda kotte Agnetha Fältskog av ABBornA? Meryl Streep, Amanda Seyfried och Blondinbella. Är det något fel på Frida? Hade hon stora fötter? Dålig andedräkt månne? Int vet jag men det känns som att alla väljer henne pga utseendet och especially den blonda kalufsen. Men vet ni? Jag har brunt ofärgbarthår hår (förmodligen anledningen till min väldigt underutvecklade och tjurskalliga teori) och det har ungefär resten av världen också så screw you! Blondes have more fun sägs det. Well, join the dark side- we have cookies!

Shit, det här blev helt osammanhängande och jag ingen aning om vart jag vill komma men jag skyller på att jag är trött...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fanny dåe! ;O
det där tag jag som en förolämpning, vad har du emot oss blondier? ;D

"stay on our side, we don't have a fanny johansson"
DING, DING, DING! 10 points goes to the blondeeeeeeees :]MUAHAHAHAH :D skojja, tråkigt.. x'D

Anonym sa...

Haha aa faktiskt, men jag är trött och då är ALLT roligt!