tisdag 16 september 2008

Onsdag

Eller nej, det är ju tisdag idag. Så blir det när man är trött och tror att tiden går fortare än vad den egentligen gör. Nu blir det tyvärr ett Kissie-inlägg (Idag-har-jag...), men jag orkar inte anstränga mig helt enkelt.
Idag har jag sprungit Ekedalsspåret med iPoden innanför BH:n och när jag tog upp den var den dyngsur.
Idag hade min hjärna kafferast 8.00-16.00.
Idag har jag försökt lura mig själv och säga att matte faktiskt inte är så tråkigt och krångligt, min lärare sa nämligen att matematik bygger på 50% kunskap och 50% självförtroende så det var värt ett försök- och det fungerade! Prova själv.
Idag blev jag fly förbannad på Zebastian.
Idag stod Ani för citatet:
- Ja ni kan sätta igång och jobba på en gång, svara på frågorna till texten, säger Lena (So-läraren).
- Asså måste man läsa?, kontrar Ani.
Det kanske inte var så himlans skoj nu men just då var det hysteriskt kul.
Och idag ska jag spela en träningsmatch mot 94:na.

Klart slut.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vaddå sno mitt citat?(som jag iofs tagit, men det hör inte till saken...) Jaja, tar det som en komplimang, då du efter två år har fattat vad som står på min No-pärm.
Nu bli du väl glad då jag kommenterat seriöst på ett inlägg, mot alla odds ;)

Anonym sa...

Japp, du har (nästan) räddat min minut;)