söndag 7 september 2008

Unfair...

Glömde bort att jag hade en blogg, hur man nu kan göra det. Kanske för att ingen kommenterar...
Well, igår var det dags för den första cupen som spelare för Värmdö IF. Det blev bara tre matcher och jag önskar att jag stort, tydligt och med fet text kunde skriva varför. Men nej, då är jag elak (och ärlig) och risken är att det kommer ut. 1-1- tappad ledning i första matchen, 2-2- upphämtat underläge i andra (ett mål av mig) och 2-2- tappad ledning i tredje (ett mål av mig). Alla tappade ledningar pga av en sak... Annars blev dagen för mig väldigt...hmm...blå. Jag var den enda som kompleterade det blå-vita matchstället med blå-vita skor, blått knäskydd (med inslag av vitt) och en helvit klubba. Smurf från topp till tå.
Och jag kanske (men bara kanske) ska erkänna att jag inte hade gjort mål utan Michas och Amandas passningar, kram på er två!
Ni som däremot inte kommenterar får allt utom det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kommentera is the shit ^^

Anonym sa...

verkligen!