tisdag 23 september 2008

Marika och jag har alltid så intellektuella samtal

Miika säger:
Måste man komma till orienteringen?
Fanny Fuckface säger:
Jag tror det, annars kan vi ju gräva en grop och gömma oss.
Miika säger:
Jaa!
Fanny Fuckface säger:
Jag är så smart.
Miika säger:
Sen kan vi bara vänta tills någon hittar oss och skjuter...
Fanny Fuckface säger:
Så kan vi säga att vi har demonstrerat en skyttegrav och får MVG i historia av Lena.
Miika säger:
Haha, jag får...
Fanny Fuckface säger:
Joo men jag ska också ha.
Miika säger:
Jaja, lycka till.
Fanny Fuckface säger:
Meh!
Miika säger:
Är det inte artigt av mig att säga lycka till?
Fanny Fuckface säger:
Joo mycket men jag är fortfarande bäst.
Miika säger:
Jaja, kul för dig (jag föredrar att leva i den riktiga världen).
Fanny Fuckface säger:
Jag har lämnat den bakom mig.
Miika säger:
Jepp, droger har den sortens inverkan.
Fanny Fuckface säger:
Redan...
Miika säger:
Har du stora pupiller då? (har glömt att kolla)
Fanny Fuckface säger:
Asså jag vet inte, ligger på golvet och skrattar och när jag kollar i spegeln är det bara någon med brunt hår som visar sig.
Miika säger:
Okej, allt är helt normalt hemma hos dig alltså?
Fanny Fuckface säger:
Absolut, normal as ever.
Miika säger:
Skönt.
Fanny Fuckface säger:
Aa...

Behöver jag tillägga att vi är ironiska?

Inga kommentarer: