måndag 1 oktober 2007

500 sidor engelska

Nu är jag nästan ännu argare än jag var igår. Folk gillar inte knästrumpor! Jag kom till skolan och den vanligaste reaktionen var rynk på näsan. Visst är det skönt att gå i jeans ocj munkjacka- det tycker jag också men det är förbannat tråkigt. Nu ska jag nog inte ha dem på mig på ett tag, kanske blir det fler som använder dem då de fattar att det ÄR fint! Men det värsta är att alla är så odiskreta, nej usch sånna tycker vi inte om. Nog om det, hela dagen har ju inte handlat om strumpor. Mamma fyller år och självklart så glömde jag presenten hos pappa, hon var iof inte hemma så hon får den på lördag eller nåt. Var även i/på Riksdagen med mamma Sjögren (SO-tant för er som inte vet) och det gick väl bra. På vägen hem skulle inte bussen gå från Slussen förrän 40 minuter senare så jag gick med P,K och A till pressbyrån och köpte ELLE:s tjockaste modenummer hittills på 500 sidor. Den är på Engelska men det ska väl funka. Hände det något mer idag? Nee tror inte det.

Citat:
-Modebranschen är där det ständigt går upp och ner, mest under och ÖVER KNÄNA!!!
- Maxi Böhm

Inga kommentarer: