torsdag 11 oktober 2007

Gwen Stefani goes Globen



Herregud igår var jag på den efterlängtade Gwen Stefani konserten i Globen! Har vetat om det sen i mars men fick den inte "officiellt" förrän i juli. Var där med Linnéa och hade grymt kul. Vilken fucking (joo hon sa det ett antal gånger) entertainer, pratade med publiken ungefär hela tiden mellan sångerna- när hon inte bytte kläder, sprang runt som en tok i globen i slutet av showen och var bara allmänt cool. Låtarna var riktigt bra gjorda och det tjöt rejält i örona resten av kvällen, har fortfarande lite ont... Hon försökte sig på att prata lite svenska men hon hade nog behövt öva lite mer, när det skulle sägas: god kväll, blev det god kavall. Kan inte berätta allt, skulle bli alldeles för mkt men jag kan ju säga att det inte direkt var någon dålig present. Häftig brud det där! Idag är det komfirmation och sedan är det träning, måste verkligen skynda mig på- dem har ändrat tiden till en halvtimme senare så jag ska alltså hem, äta, packa väskan och ta mig till kvarnberget på 30 minuter. Det får väl ta o funka idag oxå.

Citat:

-Vär ar alle vackre vlikor (var är alla vackra flickor)?, om det är något som Stefani inte är bra på så är det svenska:D


English: Yesterday I was at the Gwen Stefani consert in The Stockholm Globe Arena with a friend, I don´t have the time to explain everything but I can say that everything was awsome!

Inga kommentarer: