tisdag 2 oktober 2007

Sitter här

Nu sitter jag här i skolan och ska börja renskriva en deckare, det dumma är att första sidan är borta medan den är renskriven hemma hos mamma, vad gör man då? Men allt brukar lösa sig, även om jag inte har övat till ett prov blir jag ända alltid på nåt konstigt sätt mer än godkänd. Det är nästan hemskt att man inte uppskattar att man har det lätt, skulle nog behöva en vecka eller två då jag har det jobbigt. Idag efter lunchen hade vi lite tråkigt så vi körde "pastorn kommer", ingen fatta men alla asgarva XD. Ikväll är det träning i Ösby så jag går till farmor imellan, orkar inte åka buss till pappa. Imorse var jag även hos sjukgymnasten och det var jättebra när vi skulle därifrån- han glömde/gav mig inget nytt datum att komma dit till. Ska göra lite övningar på gymmet på min fars arbetsplats. Skriver om jag kommer på nåt mer.

Citat:
- Jag äger tio par gympaskor- en för varje veckodag, Samantha Fox

Inga kommentarer: