torsdag 4 oktober 2007

Usch!!!

Är nu i skolan igen, har fått tag på kladden till deckaren. Säger åt alla att läsa blogg men ingen verkar så där jätteintresserad... Idag är det iaf konfirmation, ska träffa I, F och G utanför musiken och gå med dem ner, vet inte om den andra F följer med- kanske det. Har en ny minoritet att tycka synd om- dem med bara ett badrum! Pappa håller på att riva ut mitt hemma så jag kommer få dela med dem nu ett bra tag (enligt honom), nu fattar man vad bortskämd man är. Men det blir nog fint, ska va hos mamma i två veckor from fredag, pappa och T åker till Türkland på lördag med K och S och är borta i en vecka. Med tanke på lördag så blev jag uttagen till matchen, kanske ingen surprise men jag blev ändå ganska arg. De två reserverna kommer inte att spela under matchen utan kanske lite i slutet, de två tränar alltid och gör alltid sitt bästa (tror jag) så varför ska inte dem spela? Det finns ju dem som aldrig hör av sig om dem inte kommer och ofta är sena, snackar och är lite oengagerade som får spela. Visst, dem kanske är bra men man kan ju inte bara köra säkert utan måste kolla på prestationen på träning. Alla som sköter sig ska spela även om man kanske inte alltid är på spelhumör under matcherna, herregud vi är 13/14- det ska vaa kul inte nån jävla elitsatsning! Bara det jag ville säga. Nej usch måste lugna ner mig igen. Ska iaf spela med V, M och troligen H och J. Skriver om något dyker upp i min trånga lilla hjärna.

Citat:
- Motion är bara strunt. Är du frisk så behöver du den inte och är du sjuk bör du undvika den, Henry Ford

Inga kommentarer: