onsdag 31 augusti 2011

2801

Mitt förra inlägg var nummer 2800. Alltså, förlåt för att jag inte längre är den bloggare som jag brukade vara, men jag har funnit ett nytt sätt att dokumentera mitt liv på- Twitter. Förlåt, förlåt, förlåt, jag som älskar den här bloggen mer än något annat abstrakt och totalt oviktigt.

Men, vad är det som står på Twitter men inte här? Well, först och främst känns allt bra. Den där sörjan som genomsyrar hela kroppen är lugn. Vi fick klartecken för att döpa projektarbetet till "What is the difference between the linguistic education in Sweden and Costa Rica?". Typ, något sådant. För det andra bokade vi studentskivan idag (14:e maj, be there) och jag har på fyra timmar lyckats pracka på 12 stycken att köpa biljetter av mig. För det tredje, fjärde, femte och sjätte är det Oskar Linnros sista konsert imorgon på Grönan, långhelg, en skoldag nästa vecka samt Spanien med laget nästa torsdag.


Inga kommentarer: