måndag 15 augusti 2011

PC-skadad

Sitter vid stationära hos pappa nu, inväntar ett utbrott på denna inkompatibla dumpryl som har krysset i fel hörn och vars gränssnitt är totalt jättedåligt (jag vet egentligen inte vad gränssnitt är för något men fackterminologi kan aldrig skada, hela mitt liv går ju ut på att smälla i andra att jag vet vad jag pratar om). Tog sista hepatitsprutan vid två och blev önskad en riktigt trevlig resa både en och två och tre gånger av den imponerade sjuksköterskan vars dotter, tydligen, också vill volontärarbete. Jag vet fortfarande inte om det är just volontärandet jag vill åt, men till Costa Rica i sig blir ju bra.

Bilen ska in på service imorgon så jag fick köra in den hit. Åkte genom tunneln, första gången åt det hållet. Gick hur bra som helst, kom fram, får för mig att jag kör hundra gånger bättre än folk, får ett sms, Zebbe har tagit körkort, på sin födelsedag. Jaha, då kommer mitt erkännande: Zebastian Lokrantz vann körkortskampen. Han tog det på sin födelsedag, jag tog det dagen efter min. Jag tänker dock inte vara bitter, är det någon som ska ha det så är det han.

2 kommentarer:

mamma sa...

Heja Zebbe!!! Du vann...

Phanny sa...

Va? Jag vann inte alls?