måndag 15 augusti 2011

Get that out

Vi kör en snabb-sum up:

Fredag: Helt fantastiskt bröllop. Underbart. Vackert. Förbannat roligt.
Lördag: Skulle boka tatueringstid åt/med Jennie men det gick inte så vi får släpa oss dit igen. Catchade up en sisådär fyra veckor med Emma under några timmar på Söder och avslutade kvällen med att fantastically funktionera på Midnattsloppet. Nästa år är det jag som springer i maskeradgruppen.
Söndag: Jobbelijobbet följdes upp av lite span på Nacka IP när Järlas damer piskade Värmdö ordentligt. 10-0, inte illa. Donken han vi dessutom med och jag finished sedan helgen med att däcka i Saras nya rum (däremellan hann jag även med att köra över en stackars sate till mus samtidigt som Hassle sjöng what I did to you was hurtful i radion efter att ha kört hem Emma, jag har sådan jävla ångest. OCH JAG SOM INTE ENS TYCKER OM DJUR).

Bilder får ni fan i årskrönikan i december.

Inga kommentarer: