tisdag 23 februari 2010

Autism

Jag har varit sjukt jäkla jätteautistisk idag. Jag skojar inte när jag säger att dagen har givit fler magrutor än 6,5 år innebandy. Som vi har skrattat, jag och Angelica. Jesus i himmelen jag tror inte ni kan föreställa er att emo:n/t som skriver det här faktiskt skrattar. Det började med att jag fick Ekorrn satt i granen på hjärnan och var arg för att jag inte fick "krypa ner i sängen". Den sången förföjlde mig fram till lunch. En lunch där jag fick så in i helvetes ont i magen för att...ja, jag kunde ju inte sluta skratta. Vad jag skratta åt är däremot lite luddigt. En sak var om jag skulle fråga Mr.Hill om jag får läsa Bamse under romanavsnittet på engelskan. Spanskan spårade totalt och José var på toppenhumör och började sjunga för att vi jobbade så bra (vilket vi inte gjorde). Vid det här laget hade jag fått Måne och sol på hjärnan. Vi kom fram till att det inte bara var kvarnbergsungarna som under högstadiet tvingades titta på Äventyr i Baskien och Top, nej Angie hade tydligen också genomlidit det helvetet. Kul hade vi åt det i alla fall. Vi lekte även Ugly Betty. Nu på kvällskvisten har Lahme våldgästat mitt psykohuvud.

Oj fan, jag måste springa till scouterna, UR-möte om...ja, nu.

3 kommentarer:

I sa...

En toppendag helt enkelt!

Ida C sa...

Jag och korven hade lika kul Fanny!

Anonym sa...

http://lumerkoz.edu I bookmarked this guestbook., esomeprazole side effects blown maxalt appointive metabolic amoxil clinical propecia side effects liang zoloft telerski fundingthe