fredag 19 februari 2010

Någon där uppe har fått en bättre attityd

Jag skrev ju i inlägget under att jag inte hade någon större lust att gå till skolan, vilket jag känner ungefär varje dag. Tror ni inte att jag vaknar i natt och känner att jag var tvungen att spy? Varsågoda för den trevliga informationen by the way. Jojo och inte mådde jag bättre imorse. Fy fan. Jag kan ju säga att jag hundra gånger hellre hade varit med på self-defence:en på idrotten i eftermiddag.
Och med tanke på attityd, det finns en hel drös personer i min omgivning som borde skaffa sig antingen en bättre eller en ny. Är du dryg och otrevlig samt villig att inte vara omtyckt så är det upp till dig, men kom då inte och klaga på att alla hatar dig. Du har ett val, det är inte svårare än så.

2 kommentarer:

C sa...

Kloka ord :)

Phanny sa...

Haha irriterade ord skulle jag säga :D