måndag 22 februari 2010

Tack då

Bussen kom. Efter 45 minuter. Fattar ni hur lång tid det är när det är 18- ute? Jag började tvivla på att mina tår fortfarande var vid liv efter en halvtimme och till min förskräckelse hade de alla ramlat av så när som på höger stortå. Kom 20 minuter sent till skolan men det verkade vara skitsamma- man behövde ingen lapp från Mr.T för att få komma in till lektionen och när man väl var där så blev lektionen knas. Vi började prata om att National Demokraterna+VGY inte var någon bra kombination och så fick vi läsa Nacka Värmdö Posten. How fun. Jag valde en friskola för att komma ifrån allt vad Värmdös kommunala verksamheter innebär men nej, inte ens då slipper jag undan.

4 kommentarer:

Ida C sa...

Erkänn att du blev fett glad när han snackade lite om Värmdö där!

Fanny sa...

Jag erkänner.

I sa...

Haha, vi kommer aldrig komma ifrån Värmdö kommun. De kommer följa med oss till våran grav... Det där lät jävligt hemskt må jag säga. xD
Om vi flyttar från kommunen kommer vi säkert få brev: "Vi saknar dig! Det är aldrig för sent att flytta tillbaka!"

Phanny sa...

Hahahaha och så är det en bild på fyllebänken bakom macken med texten "Gustavsberg behöver dig" :D