torsdag 25 februari 2010

Running around like a clown on purpose

Är det något som är fel när man blir lycklig av 45 minuters sovmorgon? Svar ja. Börjar 08.55 så jag unnade mig en pangmorgon. Upp kvart i sju och därpå ett riktigt skrovmål. Formfranska med läskigt mycket smör och en skinkskiva och te med massa socker. Det där med smöret var i alla fall inte mitt fel, pappa verkar tycka att det är okej att jag dör av fetma men däremot inte av högt kolesterol som ett resultat av ett lyckligt liv med Ben&Jerry's. Har jag berättat det eller var det bara på Facebook? Jag kom i vilket fall som helst hem till pappa och Muminmamman i lördags och det första jag får höra är att det tagit ett svårt beslut (det lät så på rösten i alla fall). De kommer hädanefter bara köpa två burkar Ben&Jerry's i veckan för att de fått veta att en av B&J's grundare dött på grund av för högt kolesterol. Stackars mig. Jag hoppas (läs: förväntar mig) att ni tänker på mig i denna svåra stund i livet.

Inga kommentarer: