torsdag 11 februari 2010

Torsdag!

Jag hade verkligen noll jäkla lust att gå upp imorse. Igår var det ju i och för sig -2 så det kanske var ett fall framåt. För det första ville jag inte gå igenom matteprovet och för det andra ville jag inte göra någon halvkass presentation av the young adult fiction genre på engelskan. Men allt löste sig, ni behöver inte oroa er. Matteläraren höjde provresultatet till ett MVG- då han missat att jag faktiskt skrivit rätt på en simpel uppgift och trots att jag skakade som ett vettskrämt asplöv under presentationen så fick vi bra kritik. Det allra bästa var lärarens knallrosa strumpor. Jag undrar vad han tänkte med. Kanske var tvättmaskinen trasig så att han blev tvungen att ta sin frus strumpor?

2 kommentarer:

EA sa...

I'm so sad that I missed the socks! Good for you with the grades:)

Phanny sa...

The socks made my day :)